Rösta på mig som Lucia!

Helgen för min del har varit väldigt lugn. Igår lördag så hade vi gäster, mormor morfar Tim Angelica och Rosita. Det var mycket trevligt. Efterrätten var ju det godaste jag ätit på riktigt länge. Efter maten var jag med Julia Camilla och Anton hela kvällen inklusive natten, haha. Det var ritkigt  mysigt faktiskt, vi borde göra sånt oftare tycker jag. Vi åt chips och drack julmust, pratade och tittade på Mysteriet på Greveholm. Love u guys.

Imorgon är det skola vilket jag inte orkar med. Om två veckor sätts betygen.. Jag har panik, jag måste höja mig mycket mycket mycket!! I veckan ska vi även rösta på vem som ska bli Lucia, och jag hoppas verkligen att jag blir Lucia, jag vill så gärna bli det, så alla som läser det här och går på Turinge, rösta på mig!!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0