We are the dancing queens.

Nu är skolan igång igen efter lovet. Det är väl sisådär.. Det har varit så konstigti skolan nu för tiden och jag hoppas verkligen det blir ändring på det för jag orkar inte ha det som det är nu. Imorgon är vi lediga för vi har utvecklingssamtal och det ska bli riktigt skönt. Hoppas på att det går bra på smatalet bara, men det brukar det ju göra så. Hehe. Jag var med Julia när jag kom hem från skolan och när hon gick hem så somnade jag som en stock i min säng och sov i dryg två timmar. Det var så underbart, skulle gärna legat kvar längre, men var tvungen att pallra mig ner till middagsbordet. Sånt är livet.

Snart kommer nog Julia hit och kanske Camilla. De kanske ska sova här eftersom vi är lediga imorgon. Vi ska bara mysa spela TP ta det lugnt och så. Aja, ha en trevlig kväll.


Mi amigas.


Adíos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0