Chokladdöskallar.

Inatt har Julia sovit hos mig. Det var myyys eftersom det var så himla länge sedan. Vi gick ner till centrum för att köpa oss lite godis på ICA. Snacka om att chokladdöskallarna var goda! Vi satt hemma i min säng och pratade och sen klockan tio så började ju världens bästa Prison Break!!! Jag älskar det och jag älskar Michael Scofield, han är ju typ det snyggaste jag någonsin sett!

Just nu så sitter jag hos Julia och bloggar på hennes nya dator. Vi ska ta 14.11 bussen till stan och sen åker vi hem med papí. Ikväll ska jag färga håret också hos Angie klockan halv tio, bättre sent än aldrig, haha. Ska färga mörkare. Hoppas det blir bra.
Men nu ska vi tagga till bussen.
Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Julia

Love!

2008-10-28 @ 18:00:19
URL: http://juliatennorth.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åh godis, ge mig! :D

2008-10-28 @ 18:07:33
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0