Don't call me a geek.

Skolan idag då. Tillbaks efter en veckas prao. Det var väl sådär att komma tillbaka, ville faktiskt jobba en vecka till. Vore riktigt skönt. Trivdes verkligen jätte bra på Scandic. Anyway så slutade vi halv två idag istället för halv fyra. Våra lärare var sjuka så vi hade schemaförändring vilket var mycket skönt. Första letkionen då vi hade dubbel-spanska fick vi tillbaks våra prov och jag var så grymt nervös! Var bara tvungen att få MVG. Så får ag tillbaka det och var står det på pappret? Jo, MVG, gissa om jag blev glad! Jag fick 88,5/92 tre och ett halvt fel. Hade faktiskt velat ha två mer poäng iallafall. Jag har så höga krav på mig själv i spanskan därför säger jag sådär. Jag utmanar mig själv varje gång, om jag inte får det jag strävar efter blir jag självklart riktigt besviken så kalla mig inte töntig för att jag säger att jag ville ha bättre. Thats the way I am!



Kommentarer
Postat av: hanna

2008-10-13 @ 19:51:28
Postat av: hanna

skit bra sötnos !

2008-10-13 @ 19:52:16
URL: http://kotilainenhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0