Grattis på tvår års dagen.

Glömde berätta en väldigt viktig sak igår! Nämligen att jag har haft blogg i exakt två år igår. Den 12 Oktober 2006 gjorde jag den. Det är ganska roligt faktiskt att jag har haft den så länge. Så mycket tid jag lagt ner på bloggen. Skrivit nästan varje dag i två års tid. Det roliga är att läsa allt man skrivit längre bak, alla minnen som ploppar upp. Det är roligt att skriva blogg, inte bara för att få läsare utan för sin egen skull, att som jag sa, läsa sen vad man gjorde då. Aja, två år igår i allafall. Grattis på mig!


Gud så tiden går fort, det är helt sjukt!
Det var nyss nyårsafton, känns faktiskt som om det var igår.
Snart är det igen, om bara drygt två månader, jag kan inte förstå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0