Maybe I'm a cop stop

I torsdags så var jag på skansen med min underbara klass. Det var super mysigt. Vi gick runt och tittade på massa djur åt lunch och umgicks med varandra. Vi skulle egentligen titta på  massa hantverk, men det struntade vi i. Hehe.



Inatt så sov Gustaf hos mig, första gången på väldigt länge. Det var mysigt. Han gick för ett tag sen. Ikväll så ska jag nog bara ta det lugnt och umgås med mina underbara friends. Vi får väl se vad vi hittar på. När jag vaknad idag så såg jga ett sms från Julia där det stod: "Det är Camp Rock på Disney Canel." Jag satte på direkt och hade missat 50 min av filmen, men det var 40 min kvar så jag såg de minutrarna, och den verkade skit bra!! Måste se hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0