Prao, pryo, praktik? Whatever.

Idag var det första dagen på praoveckan. Jag och Felicia praoar hos min mor på Scandic som vanligt, haha. Det är super roligt faktiskt. Det är så bra sammanhållning mellan alla och man känner sig så välkommen. Det är jätte mysigt. Vi har kommit in i det där nu efter tredje gången så vi vet precis vad som ska göras och inte göras. Jag skulle inte kunna tänka mig jobba sådär i 26 år som min mor gjort, men sommarjobba skulle vara helt perfekt, för det är ett ganska roligt jobb och en riktigt bra praoplats. Vi börjar tidigt, kl 06.00 till 11.30 ungefär. sköna arbetstider tycker jag.

Anyway, så efet jobbet åkte vi till Skärholmen en snabbis och tittade runt lite. Såg min älskade pärla som jag hoppas att jag ska få. Samsung touch, vet inte riktigt vad den heter men det ska jag ta reda på.





Bilder från praon i 8an. Våren 08. Flippan, I love you.

Kommentarer
Postat av: felicia

<3

2008-10-07 @ 18:15:38
URL: http://fhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0