Skolkatalogen gratis.

Skolan idag var skön. Vi har börjat med en ny tema-vecka som är "hela skolan läser" Ja ni förstår nog vad det betyder, vi ska läsa så mycket som möjligt. Ganska tråkigt med skönt. Jag gick tidigare idag klockan tre närmare bestämt för att följa med mamma till veterinären med lille Sotis. Han skulle få en spruta och nåt mer. Han var en jättefin katt sa veterinären och att han mådde jätte bra. Lille Tos, jag älskar dig! Mamma och jag åkte föfbi Max för att köpa hamburgare, jag var så jäklans hungrig. När jag kom hem så kom Julia till mig ett tag och vi sjöng Singstar. Jag hade tydligen haft så högt på så jag hörde inte att det plingade på dörren men när vi skulle äta så sa mamma att Janne (min granne) var här med skolkatalogen. Han är nämligen fotograf och jag brukar få skolfotona i förväg, så det var ju väldigt snällt. Fick skolkatalogen gratis, haha. Ingen har fått den, inte äns skolan.... Så jag är då den första. Jag är ganska nöjd faktikst, vill bara se porträttfotona nu!



The best class, 9e! Jag högst upp till höger i den gröna jackan.

Jag i den gröna jackan.


Kommentarer
Postat av: JuliaJohansson

du belev jätte fin gumman!

2008-10-20 @ 19:44:42
Postat av: Marina

SNYYYYYYYYYYYYYYYG

2008-10-20 @ 20:18:09
URL: http://marinalem.blogg.se/
Postat av: linnéa

men lyx:D skiiit snygg!!

jag hade också min gröna jackan! haha :)

2008-10-20 @ 20:34:54
URL: http://eljansson.blogg.se/
Postat av: elin

Söt. Men jag måste säga ett ingen ser ut att gå i nian, gudars så små alla ser ut att vara (förutom du då rebban)! Även lilla läraren nicklas ;P

2008-10-20 @ 21:29:10
URL: http://etennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0