Skrattanfall eller vad?



Idag gick jobbet skit bra. Jag fick världens skrattanfall när jag och Felicia stod och skulle fylla på all sylt och den inlagda sillen, uh. Alla på jobbet vet att vi hatar det så fick Flippan ta den vidrigaste, senapssillen och fyfan vad jag skrattade. Jag skrattade åt det men egentligen skrattade jag inte åt någonting, jag är som jag är. Så mycket har jag inte skrattat på länge, det var så roligt i allafall. Haha! Ni skulle sett Felicia stå där och fylla på den där äckliga senapssillen, ni hade också skrattat tror jag. Jag skrattar bara jag tänker på det...Min humor!!!

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha, du får ta den imorgon anus!:D

2008-10-07 @ 18:14:19
URL: http://fhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0