SOS familj.

Jag har tittat på "S.O.S familj" ikväll på trean. Det handlade om en ensamstående mamma med två döttrar, en som var 12 år och en som var 16. De var verkligen som det är hemma hos dem flesta som har syskon, de bråkade hela tiden om datorn, toaletten, vem som skulle sminka sig, allt möjligt. Jag känner verkligen igen mig i det där, jag har ju dock ingen syster men en broder och det är likadant även fast han inte ska in på toaletten och sminka sig på mornarna. De hjälpte inte till med någonting där hemma, måste ju erkänna att jag känner igen mig i det också... Ganska tragiskt faktiskt, hur bortskämd jag är när det gäller sådana saker. Jag gör inte verkligen ingenitng här hemma, måste börja ta egna initiativ nu. Inte bara städa mitt rum, kanske städa toaletten här uppe, dammsuga då och då, ja, städa helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: linnéa

de är sånt där min mamma tjatar på mig att göra!!! men som jag inte gör, var glad at tdu slipper !!

2008-10-15 @ 18:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0