Turingemarknad.

Igårkväll så var jag som sagt med min Jullan. Vi var ute ett tag och gick sen hade vi inget att göra eftersom att det aldrig händer något här i Nykvarn. Anyway vi gick hem till den andra Julia där Jasmine Sofia Julia och Laila var, Camilla kom också efter ett tag. Vi sjöng Singstar, love it! Runt tio gick jag hem, tittade på Prison Break säsong 3 som jag fick igår. Sen somnade jag jätte tidigt, halv tolv. Ganska skönt ändå att bara ta det lugnt, men en riktigt tråkig helg har det varit. Hoppas på en bättre nästa helg, för då blire partyy!

Vaknade tidigt idag, halv elva närmare bestämt. Drack en kopp te och och en skål med fil och flingor till frukost. Fixade mig lite och sen kom Jullan hit, och vi gick ner till Turinge marknad som är idag. Det är en marknad som vi har här i Nykvarn varje år i Oktober. Man kan köpa massa saker, men jag och Julia gick dit för remmarna, haha. Så jävla typiskt oss. Remmar kom jag hem med också, tre st faktiskt. Vi gick med Camilla och Julia också. Nu om 10 min ska jag åka till grandma and granpa. Morfar fyllde år i tisdags så det blir middag idag.

Ha en trevlig söndag!



Jag saknar sommarn och allt vi hade tillsammans. Jag älskar er, glöm aldrig det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå! älskar er

2008-10-12 @ 14:26:16
URL: http://marinalem.blogg.se/
Postat av: Felisia

Älskar ser

2008-10-12 @ 19:17:02
URL: http://felisiaekelund.blogg.se/
Postat av: Julia Johansson

saknar det med!

älskar er hur mycket som helst<3

2008-10-15 @ 19:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0