Ugly Betty.

Helgen har varit kanon!

Fredag: Fest hos Jullan som var hur kul som helst, tack för en trevlig kväll allihopa!
Lördag: Var hemma hela dagen/kvällen och tittade på Ugly Betty och umgicks med mina föräldrar. Ganska skönt fakitskt.
Söndag: Idag har jag också bara varit hemma, tittat på Ugly Betty som är så grymt bra. Jag älskar serier, jag lever typ för dem. Sen har jag även tittat på OTH och GG, på tv. Serena har tydligen dödat någon? hm... Blir spännande nästa i avsnitt.

Har varit lite of med uppdaterandet de senaste dagnara, men det ska det bli ändring på. Imorgon börjar skolan igen och jag ska nog gå tidigare för jag måste till veterinären med Sotis och mamma.

Kommentarer
Postat av: angelica

kollade också gossipgirl, kan knappt vänta tills nästa avsnitt :O Dödat nån.. kan bli spännande.

2008-10-19 @ 22:25:57
URL: http://mannangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0