Världens bästa inspark!

Igår så hade vi som sagt inspark för 7.  Den kvällen blev hur lyckad som helst. Jag hade riktigt roligt och alla andra också för den delen. Kvällen började med att vi fick leda in 7, och sen åt vi middag tillsammans. Det blev klyftpotatis kycklingfilé och bearniesås. Det var super gott! Efteråt blev det dans dans och ännu mer dans. Vi dansade oavbrutet i tre timmar och jag har inte haft såhär roligt på riktigt riktigt länge. Jag önskar vi fick ha inspark igen, så roligt var det. 7 sa idag att "festen ägde igår!" Haha. Det håller jag med om såklart, och det kändes bra att alla 7 tyckte det var roligt. Alla dansade med alla och de var inte ett dugg blyga, de dansade lika mycket som vi. Reslutatet av denna kväll var riktigt bra i allafall.
Jag älskar Turingeskolan!


Jag Felicia och Cornelia.

Jag.

Basse och jag på middagen.

Erika och Felicia på middagen. Love you girls!

Några söta 70or.

Dance everybody!

Sööta killar;)

Basse och jag igen, på dansgolvet.

Camilla Felicia Adam och Felix.

André Camilla Cornelia och Basse.

Lovley!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Modemiss it is! Jag funderar fan på att ringa till Se och hör och tala ut.....Kungahuset rasar över hivkvinnans modemiss........

2008-12-01 @ 13:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0