"Varför är ni så snygga?"

Jahapp, en till dag avklarad på jobbet då. Det är verkligen super bra där! Jag trivs som fisken i vattnet. Jag och Felicia slutade strax före halv tolv idag. Vi slutar egentligen elva typ varje dag eftersom att vi äter lunch då och efter det så slutar vi. Så grymt skönt! Anyway, efter jobbet så satt vi i bilen drygt en timme och väntade på mamma som jobbade lunch. Vi åkte till Skärholmen som vi gjort varje dag den här veckan. Där skulle jag iallafall få en tunika or whatever it is? Klänning? Call it whatever you want. Jag kallar det för en tunika från Cubus. Leopard mönstrad och halterneck. Grymt snygg tycker jag! Jag fick även ett par vanliga svarta strumpbyxor från Åhlens och äntligen ett rött liknande diadem som mitt förra också fårn Åhlens. Thank god for that!



Nu väntar jag på Gurra Murra som ska komma hit. Han ska sussa här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0