YEY.

Blogg är tråkiiggt!!

Det är äntlignen lov, gud så skönt det är.
Helgen har varit skit rolig! I fredags tog jag och Julia det bara lugnt och i lördags så var det fest hos Joel som fyllde 18 år. Det var verkligen skit kul! Efterfest blev det hos Appel också. Tack för en super kul kväll allihopa. Igår så var jag hos farmor och fikade, det var jätte mysigt. Kul att träffa henne eftersom jag inte gör det så ofta. Sen tittade jag på One Tree Hill och Gossip Girl, och fyfan vad bra GG var igår!!! Jag låg spänd hela avsnittet, haha. Julia kom till mig runt åtta och vi låg bara och pratade i några timmar, sen gick hon hem. Idag vaknade jag skapligt och gjorde omelett. Har suttit vid datorn hela dagen. Har även fått mina skolfoton, jag blev ganska nöjd ändå, helt okej faktiskt. Idag/ikväll ska jag vara med Juliaaaa.



Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0