9e i mitt hjärta!

Idag var vi i Stockholm med 9ef. Vi jobbar med August Strindberg så därför var vi på Mosebacke. Det var ingen höjdare precis. Vi åkte även ut till Skeppsholmen och Modernamuséet för att titta på massa konst eftersom vi jobbar med konsthistoria på bilden. Astrid våran bildlärare visade oss runt, hon var våran "guide". Det var faktiskt en väldigt mysig dag med min underbara klass. Jag Camilla Borg Johanna och Koffe åt på donken och vi hade så jävla roligt. Vi fick ganska mycket tid för oss själva så jag och Camilla gick runt och tittade. Jag köpte ingenitng.  Hursomhelst så har det varit en riktigt mysig oh härlig dag.

Jag älskar verkligen 9e. Jag kommer sakna er så GRYMT mycket när vi går ut. Det kommer gå så himla fort, sen är vi där. Jag vill aldrig sluta på Turinge!!!! Jag älskar er. 9f också!


Världens bästa klass,  9e!

Jag och Camilla påväg till Modernamuséet.

Jag och Cornelia också påväg till Modernamuséet.

Vackra Stockholm. Utsikt från båten till Grönalund.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sådär känner nog alla :) Men det löser sig! Life goes on och tiden på gymnasiet kommer att gå blixt snabbt :D <3

2008-09-19 @ 11:06:41
URL: http://andreasem.blogg.se/
Postat av: Malin

Sådär känner nog alla :) Men det löser sig! Life goes on och tiden på gymnasiet kommer att gå blixt snabbt :D <3

2008-09-19 @ 11:06:50
URL: http://andreasem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0