A lot of homework

Idag var skolan helt okej. Inte alls lika bra som igår. Jag slutade halv tre idag och åkte hem med en hel bunt med skolböcker. NO Spanska och Matte. Jag har precis gjort alla läxor och det känns riktigt skönt. Jag kan allt klockers nu! Hursomhelst så efters skolan åkte jag med Julia till stan (Södertälje). Julias mamma fyller år idag så hon skulle köpa en present till henne och jag följde med som sällskap. Jag hittade faktiskt två tröjor på H&M. Med U-ringning därbak. Jätte snygga var de.

Igår började också Idol 2008. Jag tyckte att den nya juryn var skit bra, nästan bättre än den gamla faktiskt. Jag gillar inte Idol alls lika mycket som förut, det är så långtråkigt. Man får knappt se några som sjunger, de pratar för mycket tycker jag... Hm? Men nu börjar det, klockan är åtta och nu ska jag gå ner till mi familia.




Mina inköp idag. Från H&M i st S.


Trevlig kväll
/Rebban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0