Skolfoto

Hola a todos!

Igår så var det skolfoto i skolan. Det gick super bra, tror jag i allafall? Jag hade lockigt hår och mittbena, hoppas det blev sniggt. Först så gick 9e (min klass) till gympasalen för att fota oss, men då sa fotografen att det bara fanns tid för alla nior, inte två nior så Roland ropade ut i högtalarna att 9f också var tvungna att komma till gympasalen så vi fick fota oss på ett foto iår igen! Alla protesterade och sa att vi ville ha klassvis eftersom vi hade alla på ett foto förra året också, och det såg förjävligt ut. Kan ni tänka er 46 elever på ett kort? Inte snyggt va. Så vi var tvungna till ta alla ett tillsammans. Men nu till det viktiga, idag så när jag kom till skolan så sa alla att vi skulle fota om oss för fotografen tyckte det såg förjävligt ut med alla på ett foto som VI sa igår så vi gick till gympasalen igen och tog ett nytt foto, klassvis den här gången. Ingen visste ju om nåt så ingen hade fixat sig, alla var ute i sista minuten med kläder smink och massa. Men det löste sig till slut och det blev nog bättre än det andra kortet tror jag.


Nog om det. Slutade tolv idag as usual och jag har bara varit hemma sedan dess. Ikväll får jag se vad som händer...

18 dagar kvar till Insparken!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0