Min pojkvän är hemma!

Åh äntligen, igår kom min älskling hem från Thailand. Ni kan inte förstå hur mycket jag har saknat honom. Det var så otroligt skönt att få träffa honom igen efter två veckor. Jag åt hemma hos honom, Tacos närmare bestämt, det var super gott! Sen så drack vi te åt godis och tittade på tv. Mys. Han hade köpt fyra par trosor och en tröja till mig. De var jätte fina saker, tack så mycket bebis. Jag sov där från igår till idag och Julia snäll som hon är så hämtade hon mig hos Gustaf imorse. Love you for that honey!

Idag slutade jag tolv och jag och Julia åkte in till stan med hennes mor och tittade lite. Vi var inte där så länge, vi tog halv tre bussen hem. Gustaf kom till mig senare och han åt här och hela kvällen har jag spenderat framför datorn med att göra min Engelska läxa, medan bebis har legat i min säng och tittat på tv, hehe. Sorry, men jag var tvungen. Jag är klar nu i allafall. Har duschat precis och nu ska jag gå in till G och mysa.

Godnatt, sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mys:D

2008-09-10 @ 16:09:18
URL: http://marinalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0