Negerbollar eller chokladbollar?

Idag började jag osm vanligt på fredagar, tio i nio och slutade halv tolv. Riktiga skön dag, jag gillar fredagar. På matten idag hade vi ett "test" och det gick helt okej. Jag måste få tillbaks mitt VG i matten, annars vet jag inte vad jag gör. Hoppas hoppas.... Efter skolan så åkte jag och Julia hem till mig och åt en varsin pizzaslice bit från Ikea och så bakade JAG chokladbollar. De blev riktigt goda. Hursomhelst så är klockan nu tio i fyra och jag måste gå in i duschen för mitt hår idag är inte att leka med, kan man kalla det fettigt? Svar ja. Usch. I alla fall så ska jag på bio ikväll med Angelica (min broders flickvän.) Vi ska åka upp till Heron och se Mamma Mia. Hoppas den är bra, alla säger det så. Hon kommer och hämtar mig kvart över sju.



VI hörs senare!

/Rebban

Kommentarer
Postat av: L

Den e super!

2008-09-05 @ 18:17:31
Postat av: Julia J

haha jaa jag fick ju inte hjälpa till ;)

<3

2008-09-06 @ 17:05:32
URL: http://johanssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0