One Tree Hill släpps den 26/11

Igår så fyllde Gustaf år och han blev jätte glad för min present. Vi var hos Julia (J) först och där hade jag skit kul, men sen efter ett tag så gick vi till Johans syrra och där var det inte alls lika roligt. Gustafs pappa kom och hämtade oss halv ett och vi gick direkt och la oss när vi kom hem. Idag vaknade vi halv två, haha och istället för frukost så fick vi lunch, spagetti och köttfärsås. Det var super gott.

Jag har tittat på One Tree Hill ikväll, som äntligen går på tv igen!!! Det är så jävla bra, jag älskar det. Jag har varit inne åp CDON nyss och tittat om man kunde köpa säsong 5 boxen, och nu kan man bara boka den. Det preliminära releasedatumet är den 26 november. Jag ska köpa den! JAG ÄSKAR OTH!


Kommentarer
Postat av: Malin

OTH is the shit <3

2008-09-14 @ 21:42:54
URL: http://andreasem.blogg.se/
Postat av: Felisia

Jag vill att du ska göra om min blogg!!!!=D

2008-09-16 @ 14:44:55
URL: http://felisiaekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0