"Pluggis"

Idag gick det ritkigt bra i skolan. Det kändes super bra. På matten jobbade jag jätte bra och förstod allt och verkligen koncentrerade mig. Jag kände mig faktiskt stolt. Sen har det gått bra hela dagen, på alla lektioner, bättre än vanligt. Jag börjar bli "pluggis". Vi slutade halv fyra idag med Engelska som sista lektion och där sa Astrid (min lärare) till mig att såhär fokuserad har du aldrig varit förut. Haha. Så det var ju positivt. Men hursomhelst så efter skolan åkte jag och Julia hem till mig. Camilla kom lite senare också. Vi har varit nere i centrum och köpt glass och godis och bara varit hos mig och pratat. Det har varit jätte mysigt.

Imorgon måste jag plugga gärnet. Jag har tre läxor tills på fredag, Spanska, NO och Matte. Har ett litet "test" i matten på fredag i negativa tal, så måste plugga extra mycekt på det eftersom jag MÅSTE höja med i Matte. Plus att jag har Engelska läxa tills på onsdag. Så det är mycket i skolan nu.

Vi fick vårat veckobrev idag också där det stod när vi ska ha Nationella proven.


Kommentarer
Postat av: Julia J

aa jag längtar iallafall INTE till nationella ;)

aa det var mysigt<3

2008-09-03 @ 19:42:34
URL: http://johanssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0