Samtal från Thailand av bästa!

Idag började en ny skolvecka och en ny månad. Det är nämligen 1 September och inte långt tid kvar till älsklingens födelsedag. Måste hitta på något att köpa till honom...

Skolan idag var lika jobbig som alltid, vi har så jävla mycket hela tiden. Måndagar är den jobbigaste dagen också, vi går till halv fyra, fast idag har vi ingen gympa så vi fick sluta halv tre, inte så stor skillnad men jävligt skönt i allafall. 7:orna tar död på mig och jag orkar inte skolan!!!!! Men imorgon slutar jag tidigt som tur är, och jag måste plugga. Jobbigt värre.

Världens bästa pojkvän ringde mig nyss från Thailand. Vi pratade ganska länge. Han hade det super bra och det var 40-45 grader varmt varje dag, inge regn och blask. Jag är så himla avundsjuk, jag vill vara där med honom för jag saknar honom så grymt mycket. Han kommer hem nästa måndag, om exakt en vecka idag och då ska han komma till mig efter jag slutat skolan. Jag längtar! Det ska alltid vara du och jag Gustaf vad som än händer, lämna mig aldrig. Jag är inte hel utan dig. Du är bäst. Jag älskar dig!

Trevlig kväll
/Rebban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0