Trafik-hälsa.

På schemat den här veckan så har vi trafik-hälsa. Det innebär mycket om våran kost, träning, hjärt och lugn räddning, ja, att röra på sig kan man säga. Hittills så har det varit super skönt, vi gör ingenting på dagarna. Vi har även körslaget alla 7,8,9 och på torsdag så ska alla klasserna sjunga upp deras låtar. Det ser jag fram emot.

Idag när jag kom hem från skolan så hade ett paket kommit från H&M. Det var bara två tröjor som var mina, två helt vanliga vita tröjor, en lång-ärmad och en kort-ärmad. Resten kommer nästa vecka. En kjol, skor och en kofta. Julia kom även till mig ett tag. Mysigt.

I skolan planerar vi även för fullt om insparken. Den kommer bli grym!


Kommentarer
Postat av: JuliaJohansson

Ja det är alltid mysigt att vara med dig gumman<3 :)

LÄNGTAR jätte mycket till insparken!<3

2008-09-23 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0