07.51

Första morgoninlägget någonsin tror jag. Kinda of awesome. Jullan drog precis. Hon har sovit här inatt. Igår satt vi uppe hela jävla kvällen och skrev hennes uppsats om Astronomi. Det gick inge vidare, men sen så gick det väl bra. Cordie kom förbi också och plattade sitt hår. Hon har nämligen klippt sig. Snyggt!

Idag börjar jag tio i nio  som vanligt på fredagar, så i vanliga fall brukar jag gå upp om tjugofem minuter, alltså tio över åtta. Jag åker med pappa halv nio, så jag drar bara på mig något och sen drar till skolan. Finns inte så mycket att bry sig om där, och heller ingen att bry sig om. Jag kan för första gången nu på riktigt länge bara såsa på morgonen, vilket jag aldrig har gjort förut, haha. Nej nu känner jag att jag babblar på för mycket och skriver för lite vettiga saker.

Jullan har nationella i engelska nu på morgonen, so I wish her good luck!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0