A beautiful day.

Det börjar bli lite varmare ute i allafall. Tur det, för så som det ser ut nu så fryser man ju ihjäl. I helgen ska det bli upp emot tjugo grader. Helt underbart ju! Yesbox. Jag har varit ute och gått ikväll med Jullan. Det var lika mysigt som vanligt. Vi gick hit hem efteråt och snackade lite, jag provade min klänning, eller blev tvingad kan man väl säga. Haha. As usual. Den andra Julia ringde så vi gick över till henne där Camilla också var. Vi pratade om livet, OCH att vi har mattenationella imorgon..Suck.


Jag fick inte ta kort på Jullan så istället blev det på hennes snygga fripp.


Kommentarer
Postat av: Julia

<3

2009-04-22 @ 22:37:57
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0