Alla har en dröm. Jag har min.

Helgen har varit mysig.  Igår så var jag på fest i Södertälje med Ida Lina och Julia. Det var faktiskt roligt. Vi tog tolv bussen hem, för sååå kul var det ändå inte att vi skulle ta en senare buss. Nejnej, men det var trevligt. Träffade på Caroline vilket var jättekul. Jag har kommit på att jag aldrig tar bilder längre, det är rätt tråkigt. Jag kanske borde börja göra det, men jag känner inget behov av det riktigt.

Jag tittat nu på Gossip Girl så jag passade på att skriva ett litet inlägg nu när det är pause. Tittade på One Tree Hill innan också som vanligt. Finns det nåt bättre än det? Det är det som gör söndagarna. I love it!

Imorgon börjar skolan igen, vilket ska bli rätt skönt. Måste ta vara på tiden vi har kvar tillsammans nu, vilket inte är så mycket tid.. Tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Carro

Det var kul, måste görs om :D

2009-04-21 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0