Back on track.

Jag har märkt att många har besökt min blogg, men egentligen så är det ganska onödigt eftersom jag aldrig uppdaterar mig. Jag har bara varit inne i en svacka som jag hoppas jag börjar komma ur nu. Det vore det bästa både för mig och för alla i min omgivning. Jag skulle må så sjukt mycket bättre!

I allafall. Påsklovet har varit helt underbart. I lördags så hade jag middag för mina närmsta vänner och sedan blev det fest. Det var hur kul som helst, jag uppskattade varje sekund av kvällen. Det blev lyckat, verkligen. Jag är så nöjd över allt, tack så mycket alla underbara människor för kvällen. I adore u guys! Jag har varit i Stockholm med Jullan också på lovet, köpte eller fick kanske jag ska säga ett par jeans, sen köpte jag en byxdress och en oversize tröja. Kanske lägger in bilder sen så ni får se. De som läser det vill säga, haha. Jeansen är jag jättenöjd med. Jag älskar de! Jag har varit i Södertälje också, på stan där och köpt en fodralklänning. Som jag ännu inte vet om jag ska behålla. Den är förstor och jag vill ha en mindre storlek men det finns inte någonstans typ. Det här påsklovet har varit underbart i allafall. Tyvärr har jag inte skrivit under lovet, vilket är tråkigt. Jag har inga bilder heller.

I onsdags började jag skolan. Det var så himla skönt att komma tillbaka. Jag känner mig så trygg i skolan och jag mår bara så bra. Både av lärarna, skolan och mina klasskompisar. allt gör mig så lycklig. Jag kommer bort ifrån alla tankar och rensar huvudet liksom. Jag hade SO prov idag och det gick superbra. Nu ska jag nog vara duktig och städa mitt rum som ser ut som skit, sen ska jag plugga Spanska. I love Spanish!

Ta hand om er.

90 dagar kvar till Turkiet by the way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0