Cpn.

Idag har vi börjat planera utsparken äntligen. Vi kom fram till att det blir Taxinge i allafall den 9 juni. Det kommer bli underbart. Min klänning kom också idag. Den satt perfekt och snygg var den också, eller kanske mer fin än snygg. Hursomhelst så hade jag bara två lektioner idag. Ja juste, det hade jag, har inte tänk på det. När det är så i skolan så är det så roligt att vara där, för då bara umgås man liksom. Har kul tillsammans. Som jag och André som cpade oss idag, haha, helt sjuk han är. Jag fick lite plugg idag, men inte mycket. Just den här veckan har jag inte alls mycket i skolan, men det kommer väl antar jag. Har duschat, pluggat lite engelska och hk. Underbart!

Nu blir det inte sova, något helt annat.
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0