Fredag hela veckan.

En till skoldag avklarad. Känns skönt faktiskt. Nu är det bara 33 skoldagar kvar och 55 dagar kvar till skolavslutningen. Känns så tomt på något sätt, och så konstigt. Tänk, snart går jag inte på Turingeskolan längre. Det var ett jäkla tjat om det där, men det kan ju bero på att jag tycker om min skola och klass så mycket.

I skolan idag så fick vi se på våra nationellaprov i Svenska. Jag visste ju redan resultaten men vi fick titta på de. Jag är ganska nöjd ja. Jag slutade tolv som vanligt på fredagar och jag har suttit här sedan jag kom hem typ. Jag har ätit glass med varma hallon också. Super gott! Tänk om det var fredag hela veckan, det vore väl ändå underbart. Tycker jag i allafall.


Slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0