Jag har aldrig mått bättre.

Stängde av datorn klockan tre inatt och gick upp halv åtta. Skitbra Rebecca! Jag fick fyra timmars sömn och jag har varit helt borta idag. Det är så sjuka grejer som jag har gjort. Jag lär ju sova underbart inatt. Känner att jag börjar bli ganska trött faktiskt, vilket är skönt.

Jag har inget plugg den här veckan förutom två läxor, men det har jag varje vecka så det är som en vana. Idag har vi börjat planera utsparken också. Wonderful! Jag kom in där som en gud och räddade hela skiten, haha. Tacka mig säger jag bara.

Jag har varit ute på en underbar promenix med bästis ikväll. Vi hade mycket att prata om, fast mest boystalk. Du är bäst!

Goodnight suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0