No plugg alltså.

Jag har precis pluggat klart. Jag har skrivit ett reportage om ett kapitel ur en bok som vi har läst på svenskan, Vittula. Inte den bästa boken precis, den är helkonstig. Jag blev faktiskt nöjd, skrev ungefär ett helt A4. Känns så underbart att bara vara klar med det. Jag så lugnt i skolan nu, vilket också är underbart. Haha. Nu lyssnar jag på The Script. De är så sjukt bra! Har faktiskt fixat Spotify också. Imorgon slutar jag tjugo i två, sen ska jag in till Södertälje med två bussen. Sen är det VALBORG!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hoppas du hade en kuuul valborg! :)

själv firar vi inte valborg för att jag är från usa/sydafrika :p

2009-05-01 @ 13:06:30
URL: http://becccaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0