Sunny day.

Riktigt härlig dag. Skolan var mysig och vädret också. Vi var nere på ett "utsparksmöte" på Björkesta idag och pratade ihop det sista om hur det blir. Nu blir festen i Bommersvik. Det kommer bli skitbra! Dagarna är inte så mycket mer än så egentligen. I veckan alltså. Man går till skolan, kommer hem och sitter vid datorn, ibland går ut på en promenad, sen sova, och ibland plugga. Låter ju inte sådär jättekul, men det är mitt liv. Jag har varit ute och gått med Hanna ikväll. Vi gick till Hökmossen och satt där och mös lite. Tack för det honey!

Jag har inget plugg den här veckan, bara en inlämningsuppgift i svenskan som jag ska göra på onsdag. Annars ingenting, vilket är grymt skönt. Nu blir det Akon och sen OTH säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0