Våren är äntligen här.

Idag vaknade jag tolv. Lika skönt som vanligt att sova länge. Så underbart. Jag har varit på utvecklingssamtal idag och det gick superbra. Sista på Turingeskolan och med min bästa mentor. Det var till och med så mamma sa att det var sorgligt. Så långt vill jag inte äns tänka, att sluta nian och allt. Anyway, Julia kom hit så tittade vi på sista avsnittet av Rosing som mamma spelade in igår. Jag älskar Hugo, att han vann, de passar sjukt bra tillsammans ju. Dessutom så har jag äntligen fått mina skor från h&m idag, tack och lov. De är så jävla fina, jag älskar de. Och självklart så kommer skoltröjorna inte förrän på tisdag eller onsdag nästa vecka. Jävla skit!

Nu blir det mat sen promenad med Julia till centrum och träffa Lina.
Jag älskar det här vädret, jag blir så glad!

Juste, idag är det redan 1 april. Herregud vad tiden går fort.


Kommentarer
Postat av: jenny

Dom är ju inte tillsammans , alltså Hugo och Linda =/

2009-04-01 @ 19:20:28
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Julia Johansson

Ja, vädret är på topp :D

Mysig dag idag tycker jag!<3

2009-04-01 @ 22:08:34
Postat av: Jenny

nää, som hon jenny skrev.. allt verkar ju bara ha varit fake. men men, jävligt underhållande var ju programmet iallafall :)

2009-04-04 @ 14:00:58
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Älskar dig blogg Rebecca<3

2009-04-04 @ 14:42:24
URL: http://rebeccasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0