Världens bästa födelsedag.

Länge sen...

Förra veckan så var jag sjuk torsdag och fredag. Jag gick ut lite för tidigt så jag blev sjuk lördag och söndag också. Något jävla skit jag har åkt på. Jag hostar som jag vet inte vad. Anyway. Igår så var det den efterlängtade dagen på länge. MIN FÖDELSEDAG! Den var underbar. Jag vaknade av att Jullan hade kommit hit vid halv tio och gjort frukost åt mig. Jag älskar dig för det. Mina bästa vänner var här hela dagen. Senare på dagen så kom min födelsedagpresent. En TV. En 32 tums plattv. Helt sjukt.. Tack så jättemycket världens världens bästaste föräldrar!!!!! I lördags så hade vi även gäster så då fick jag Converse, DH säsong 3 och pengar av mormor och morfar. Sen en klänning och två par örhängen av Tim och Angelica.

Igår på kvällen åkte jag Julia Julia Camilla och Felicia in till Södertälje och firade mig på McDonalds. Haha. kul place. Men det var i allafall hur mysigt som helst. Jag älskar er! Tack för allt och alla som gjorde min födelsedag till den bästa.

Jullan sov här också.


Kommentarer
Postat av: Linnéa Jansson

ah lyx:D grattis i efterskott!

2009-04-07 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0