WAH, I feel good.

Det är jättefint väder ute. Det börjar komma knoppar på träden och jag är så lycklig över det. Jag börjar må bra igen, vilket känns underbart! Det hjälper så mycket av att bara fokusera på något annat. Just nu känns det som att jag kommer klara av det här till 100%. Mina bästa vänner hjälper mig också förstås. Till något helt annat, jag håller på att göra mig en baugette som jag ska äta sen, haha. Den sak vara ljus och god. Mums!

Se yah suckers!

One more thing; Hur fan kan du sjunka så lågt? Hur fan kan du göra så emot mig? Jävla idiot säger jag bara!



Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Jag finns alltid vid din sida det vet du!<3

2009-04-17 @ 17:02:03
Postat av: hanna

va skönt att höra att du mår bra hjärtat mitt :) jag finns här om det är något du bara vill ha ut så finns jag som en tvättsvamp och suger åt mig och hjälper dig!<3

2009-04-18 @ 02:58:58
URL: http://kotilainenhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0