Bästa J och C.

Igår åkte jag och bästis till Cornelia i Sjöstaden och spenderade natten där. Jättemysigt var det. Vi åt middag igår på en restaurang, thailändskt. Så sjukt jävla gott och jag var så sjukt hungrig. Så det var gott med mat vill jag lova. Vi gick runt vid vattnet och åkte båt. Pratade om livet och umgicks. Skönt att komma bort ifrån Nykvarn ibland också, och bara kunna sätta sig på tåget till C. Idag vaknade vi i allafall klockan 7, lägg märke till KLOCKAN 7, av de där jävla byggarbetarna. Gissa om jag blev arg, haha. Somnade om gjorde jag ju ioförsig men vilket liv de förde. Vi har gått i stan ett litet tag också men det började regna så jag och J åkte hem.

På måndag börjar jag skolan...:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0