En uppsats.

Snart är mitt sommarlov slut. Jag har fem riktiga sommarlovsdagar kvar. Det känns rätt skönt faktiskt med tanke på att jag ska börja i en ny skola med nya människor och i en ny stad, men å andra sidan så är det ju förjävligt att jag aldrig mer får sova länge på dagarna förutom på helgerna. Ja det är förjävligt.

Har inte varit så uppdaterad under sommaren, men jag tycker inte att det har varit så passande att sitta framför en dator hela dagarna när man kan göra så mycket annat. Har inte haft tid ork eller lust fakiskt, men nu tänkte jag sätta igång igen ett tag. Jag känner för det och eftersom att jag inte uppdaterat om mitt liv på sistone så blir det ett långt inlägg.

Igår så var vi hos Marina som fyllde år på middag och sen blev det väl fest i allafall vilket det inte skulle bli. Hehe. Hursomhelst så hade jag riktigt roligt. Jag vet inte vad klockan var men senare så drog vi några hem till mig på norspel (stavning?), det betyder efterfest på norksa för er som inte visste det. Ja, det varade till klockan sex hemma hos mig och Dennis Tim Tobias och Julia sov här. Jag Tim och Julia låg och trängdes i en 1,20 säng. Ni kan ju bara tänka er hur det gick tillslut.. Jag gick ner och la mig i soffan för Tobias och Dennis låg ju såklart i min säng. Haha. Så kan det gå.
Idag har vi varit på Hökmossen en snabbis bara, jag mamma D, T och T. Skönt väder ute, underbart ju! Fast Sverige kan aldrig toppa Turkiet. På tal om det så saknar jag detta land enormt mycket. Jag vill bara åka iväg igen. Det var verkligen det bästa jag gjort i hela mitt liv hittlls, så jävla kul hade vi.

Anyway, jag är lite seg och sliten idag så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Det återstår att se. Blir väl antagligen en hemmakväll med mor och far eller med JT.

Jag har förresten inte berättat att jag har kommit in på Europaskolan, Företagarprogrammet. Jag börjar den 17 augusti vilket är nästnästa måndag. Det känns bra, men nervöst, riktigt nervöst. Kommer dö känns det som. Men alla är ju nya, så jag är inte ensam om det. Nu tänkte jag dra mig faktiskt ner till mina föräldrar och konversiera lite med de.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0