FÖ09.

Idag började jag första dagen på gymnasiet och Europaskolan. Det var lite pirrigt, men inte alls så som jag trodde att det skulle vara. Min klass verkar jättebra. Lite svårt att säga så första dagen, men det jag kände idag så verkade den bra vilket är positivt såklart. Jag träffade många tjejer som var jättetrevliga och pratglada som tur var. Jag längtar bara tills vi har gått ett tag, så att vi känner varandra mycket bättre. Det skulle vara så mycket skönare på ett sätt, men samtidigt är det kul att träffa nya människor. Hoppas det blir bra i alla fall. Så min nya klass heter alltså FÖ09 som ni kanske förstod på min rubrik. Det betyder Företagarna, som vi är på Företagarprogrammet.

Nu ska jag sova snart. Börjar halv nio imorgon så det är bara att pallra sig upp och ta de där ersättningsbussarna som går nu istället för snabbtågen. Äsch, det går bra. Sen när alla Thomaselever och Europaelever börjar så blir det lite roligare säkert. Idag var jag ju helt själv...

Anyway. Längtar till helgen nu... Redan. Haha!

Natti.

Kommentarer
Postat av: Elin

För då blire party! ;D

2009-08-17 @ 23:01:31
URL: http://etennorth.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vad härligt att allt kändes bra Rebecca!:)

Vad händer i helgen? Pusss

2009-08-18 @ 11:59:49
URL: http://fhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0