Imorgon börjar mitt liv.

Igår så hade vi kräftskiva hemma som sagt. Vi hade då gäster och det var jättemysigt faktiskt. Efter maten så kom Julia till mig. Vi drack en mojito och efter det cyklade vi till Marina där brudarna var. Det var trevligt men efter ett tag så skulle alla dra till parken så jag och J cyklade hem till mig. Gustaf Patrik och Anders kom också förbi senare och var kvar till halv fyra. Så jag mår inte sådär jättebra idag vill jag lova er och jag har inte fått så mycket sömn heller.

Om en och en halv timme ska jag till Angie och klippa mig och färga håret. Jag ska färga mig lite blondare. I höst vill jag färga mörkt, och testa hur jag skulle se ut i det. Antingen blir det skitsnyggt eller skitfult. Antingen eller liksom. Man måste våga.

Imorgon börjar jag skolan... PÅ RIKTIGT! Det är helt sjukt stört hur fort den här sommaren har gått. Rolig har den varit, den bästa hittills. Så kul jag har haft och mina vänner är bara för bäst! Imorgon börjar jag i stort sett ett nytt liv, en ny klass och en helt ny skola, ny miljö och helt nya människor. Jag tycker det ska bli jätteroligt men nervös är jag såklart. Det är man väl alltid men just att jag är själv också. Det ska bli så underbart! Att träffa egna kompisar och slippa ha någon som man sitter fast med hela tiden. Allt blir nytt och det kommer säkert bli jättebra! Hoppas det och önska mig lycka till.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej ! jag är med i veckans blogg ! gå in och rösta på mig egoistiskbrunett.blogg.så får du en länkning i min blogg :)

Rösta här:

http://oliviamjau.blogg.se/2009/august/vem-blir-veckans-blogg-rosta.html#comment

2009-08-16 @ 17:45:42
URL: http://egoistiskbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0