In my dreams.

Klockan ringde 10.23. Jag gick upp och Jullan kom precis då. Efter någon minut kom en till Julia. Haha. Vi har gjort frukost och ätit hos mig. Jättemysigt var det. De gick för ett tag sedan och Jullobert kommer tillbaka tror jag hon sa. Jag ska i allafall städa mitt rum och bädda rent, sen blir det duschen och jag tänkte fixa mig lite, varför vet jag inte men jag känner bara för det.

På tal om något helt annat, jag drömde världens konstigaste dröm inatt.. Vad den handlade om tänker jag absolut inte skriva här men jag säger bara HA HA. Jag trodde det var på riktigt så när jag vaknade, det första jag gjorde var att titta på mobilen om jag hade skickat iväg något sms, som tur var hade jag icke det.

Nej nu blir det städning på G.


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Det var riktigt mysigt i morse!

Haha jaa drömmen var lite rolig ;)

2009-08-13 @ 16:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0