Nu börjars det.

Skolan flyter på som vanligt, och allt går bra än så länge. Jag har tappat suget att blogga men jag ska försöka komma in i det för jag det är så roligt att kunna gå tillbaka längre fram och sedan titta vad man har gjort. Anyway så har jag duschat och nu tänkte jag plugga Företagsekonomi och Svenska. Det var inget större arbete så det kommer nog gå bra. Imorgon slutar jag tjugo över fyra så jag måste vänta på bussen igen en timme så då är jag hemma klockan sex, mindre roligt.

Igår så var jag faktiskt på den första "Europafesten" som de brukar kalla det. På en måndag, ja, men kul var det i allafall. Riktigt roligt. Kul att lära känna ytterligare nya människor så man kommer in i dn såkallade "Europaandan". Låter så töntigt men så är det. Det blir mycket snack om skolan nu eftersom jag har börjat på Gymnasiet men det blir ändring på det senare. Jag lovar. Men nu tänkte jag faktiskt plugga sedan ska jag sova för jag är faktiskt riktigt trött. Imorgon väntar en ny dag med nya tag.

Take care!


Kommentarer
Postat av: Elin

fasen vad det är tråkigt med folk som har bloggar och abra skriver om skolan!!

2009-08-26 @ 10:19:44
URL: http://etennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0