Superwoman.

Igårkväll så skjutsade min söta rara bror mig till Mia. Mamma var redan där. Tobias var även där så det var ju even better. Vi drack lite vin och åt massa gotsaker. Björn körde hem oss vid tolv slaget någongång. Jag gick ut och träffade Anton när jag kom hem och vi satt på dagis och pratade lite.

Nu har jag och mamma precis käkat frulle. Vi skulle åka in till Södertälje idag och fixa ett bankkort som jag inte har då. Men SEB ringde för en timme sedan ungefär och sa att det var skatteutbetalning idag så det var smockat med folk. Hon rekomenderade då att ta det någon annan dag så jag antar att det inte blir idag i alla fall. Vi ska åka in dit ändå för jag ville det och fika, sen kanske jag kan tigga till mig något. Haha. Finns alltid en baktanke med allt. Ska nog börja fixa mig nu tror jag.

Tjatja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0