Today.

Idag tog jag en reäjl sovmorgon. Vaknade tio över ett. Då gick jag ner till köket och gjorde nyponsoppa med vaniljglass i. Så jäkla gott är det! Det var länge sedan jag åt det så det var en perfekt frukost. Mätt blev jag också. Har inte gjort så mycket mer idag. Ätit fiskpinnar med potatismos och pratat i telefon hela dagen med Julia som bor fem meter ifrån mig. Har hängt på Facebook också som vanligt, låter verkligen som att jag inte alls har något annat bättre för mig men om jag ska vara ärlig så är det faktiskt sant. Visst att datorn inte är mitt liv men en del av det (A). Har även tittat klart på bästa Pirates of the Caribbean tre, Vid världens ände. Riktigt bra var den, hade nämligen inte sett den förut.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Vara med Julia och Julia vet jag i allafall. Ha det!


Godaste!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH, vi är störda ;)

Så sjukt onödigt egentligen :D

haha.<3

2009-08-12 @ 17:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0