Tre meter djupt hål.

Idag var vi i Södertälje i alla fall. Vi fixade ett bankkort till mig och fikade en sväng. Jag köpte ett linne men ska lämna tillbaka det för det var för stort. Ville så gärna ha det men det fanns ju såklart inte i min storlek så jag köpte M, men kunde tyvärr inte ha det.

Ikväll har jag varit med Felicia och Marina hos F. Vi har bara tagit det lugnt och pratat skit. Mycket mysigt. Cyklade hem och har pratat lite med mina underbara föräldrar. De har suttit och berättat när pappa ramlade ner i ett hål där det var avspärrat för vägarbete. Ni vet som Rudolf i Sunes sommar. Tror ni jag skrattade när jag fick höra det eller? Om jag gjorde. Min pappa har cyklat ner i ett tre meter djupt hål. HA HA! Jag säger bara det, han är fan inte klok.

Nu ligger jag i sängen och taggar inför morgondagen. Har fullt upp vill jag lova. Kräftskiva hos Forsberg's på kvällen sedan vidare till Marre. Kommer bli awesome!

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0