Turkey 09.

Nu är jag hemma ifrån Turkiet. Kom hem i förrgår morse. Tror ni att jag ville hem eller? Svar NEJ! Jag vill inte sitta här hemma och ha tråkigt, jag är så trött på Sverige och speciellt det här äckliga vädret. Måste det regna hela tiden? Kan det inte bara bli liiite sol och sluta regna och bli varmt. Då blir jag glad. Men fortfarnade vill jag tillbaks till TURKEY som en galning. Turkiet iår har varit det bästa jag någonsin har varit med om än så länge... De här två veckorna har varit helt underbara, jag har aldrig varit så lycklig som jag var då. Det är sant, jag mådde så otroligt bra och hade så jäkla kul. Vi träffade massa kompisar ifrån Sverige och Norge som jag hoppas att vi kommer hålla kontatken med.

Turkiet 2009, det bästa någonsin!!!!!

Bilder finns på min Facebook...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0