Besatt again.

Nu vet jag att jag blir hemma hela veckan. Nu är det spikat och klart! Från pappas sida i allafall. Haha.

Jag har tittat på PH ikväll. Alltså Paradise Hotel för er som inte förstod det. Cimon är äckligt snygg och jag läste på hans blogg att man kan vinna en dejt med honom. Kanske ska försöka.. han är ju trots allt bara 90a. Hahha. Jag lovar er, jag skulle absolut inte tacka nej, no way säger jag bara!! Han är det absolut snyggaste just nu. Lite lik han den där du vet JT, min brors kompis. Börjar på D, eller ja du förstår.

Imorgon är det Lussevaka i skolan och den skiten missar jag. Helvete! Missar ju allt nu när jag är sjuk. Ett prov imorgon, och lektioner såklart. Men det gör inte mig så mycket, bara lite. Hehe.

Nu ska jag, ja vad ska jag göra?! Jag har är så uttråkad så det finns inte. Jag ska dreggla efter CIMON och dränka mig i mina tårar. Skämt å sido, med tårarna alltså. Cimon står högst upp på min lista nu alltså!

CIAO


Kommentarer
Postat av: elin

Tycker du verkligen att han som börjar på D är så jäkla snygg R ;D HAHa

2009-12-10 @ 03:37:51
URL: http://etennorth.blogg.se/
Postat av: elin

Du och cimon är lite lika. I alla fall med brillorna

2009-12-10 @ 03:39:00
URL: http://etennorth.blogg.se/
Postat av: JJ

jag vet också vem du menar.

2009-12-10 @ 10:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0