Det kan inte bli bättre än såhär.

Vilken lättnad det är att imorgon är det äntligen över! Skolan. Jullov och jag har inget mer plugg på två och en halv vecka. Det är så skönt som det kan bli. Har aldrig mått bättre än såhär faktiskt. På väldigt länge. Skolan har seriöst tagit död på mig de senaste veckorna, speciellt den här veckan. Skrev mitt sista prov idag i Grammatik. Jag får hoppas på det bästa där. Men hursomhelst så är jag riktigt jävla stolt över mig själv som tagit mig igenom den här terminen, med femton prov och massa inlämningar. Därför ska jag belöna mig själv på lovet och göra vad fan som helst, vad jag känner för. Jag har aldrig pluggat såhär mycket i hela mitt liv. En fysjutton bra termin, men grymt jobbig. But so worth it! Snart drar ju vårterminen igång och med det vill jag bara säga, A T E N !!!!!

Jag har varit med min älskling JT ikväll. Hon fick sin julklapp och vi har tittat på Mysteriet på Greveholm, Paradise Hotel, ätit apelsin, ätit popcorn och druckit julmust. OCH en liten promenad. What would I do without her?!..

Imorgon klockan halv nio börjar min julavslutning i Djäkne. Nästan som en aula kan man säga. Där är det uppträdanden sen bär det av till kyrkan som ligger vägg i vägg med skolan. Efteråt blir det fika i Bacon, ett klasrum alltså. Haha. Med våra mentorer of course. Till sist vill jag bara säga till alla som läser det här att den första terminen på Europaskolan har varit helt underbar. Motgångar har det varit men det har vänt. Jag ångrar inte för en sekund att jag valde den skolan och det är det bästa val jag har gjort i hela mitt liv. Helt seriöst så är det sant. Tack för den här terminen, och en grymt bra början på mitt liv.

Vad skönt det var att skriva av sig. Har inte gjort det på länge. God jul allesammans! Och godnatt. Jag älskar er alla därute, men den bästaste ser ni i raden nedanför.

Ps. Jag älskar Julia.


Kommentarer
Postat av: julia

DU ÄR BÄST! JAG ÄLSKAR DIG. Världens finate paket

2009-12-17 @ 22:29:07
URL: http://juliatennorth.blogg.se/
Postat av: matilda

har du alla one three hill boxar?:P

2009-12-22 @ 13:44:58
URL: http://matildaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0