Jävla hals.

Go'middag!

Ligger fortfarande kvar i sängen och degar. Det är så himla skönt. Jag är hemma från skolan idag eftersom att jag är sjuk. Det är värdelöst. Tänkte gå ner och göra lite te eller dricka något varmt som gör så att det inte gör lika ont i halsen. Jag har fruktansvärt ont. Och snoret bara rinner.. Jag brukar göra varmt vatten med honung och citron i. Det låter ganska äckligt, men det är faktiskt gott, och jättebra för halsen.

Om drygt två veckor är det julafton, vilket jag tycker är helt sinnessjukt. Ingen julkänsla för fem öre, och att det har gått så otroligt snabbt!!! Om tre veckor så är det nytt år.. Snart blir jag ju helt dum i huvudet av allt tänkande.

Ha en bra dag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0