Juldagen.

Julafton igår var mysig. Men nu är den äntligen över känner jag. Det är så överskattat, enligt mig i allafall.

Idag är det juldagen och vad ska man hitta på då?! Det hade varit utgång om jag var 18 men eftersom att jag inte är det så får det bli någonting annat. Vad får vi se, men hoppas på något kul. Jag ska äta middag snart och sen ska jag nog ta och klä på mig. Vaknade nämligen två idag så har gått runt i pyjamas hela dagen OCH tittat på OTH. Det är seriöst det bästa jag vet.

Imorgon blir det förhoppningsvis lite mys hemma hos mig med brudarna. Lite vin och skitsnack. Det behövs nu känner jag. Grymt mycket!


Kommentarer
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Sex som det ska vara

Följ bloggen där sex får vara lustfyllt och helt utan skam – TripleSex! En blogg för alla, oavsett läggning, civilstatus eller sexuella preferenser. Vill du ha kvalité i det du läser? Titta in ;)



Avskyr du reklam som denna? Då ber jag om ursäkt och önskar dig en trevlig dag!

2009-12-25 @ 18:44:28
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0